tiden laker alla sar !

snart ar min lapp helt lakt :) ingen ar gladare an jag !! tjohooo! trodde aldrig den skulle bli bra igen ! det har varit sa drygt nu i 3 veckor med detta elande! har kannt mig ful som ett monster med en trasig lapp som har varat och blodit! usch...nu ar det bara smasar kvar och om jag har tur har det lakt lagom till festivalen i morgon :) da blir det livat. den borjar redan kl 1 i morgon pa stranden och haller pa till lordag morgon med artister fran sverige bla timbuktoooo :) .. josses hur ska man orka festival i 2 dygn? ajaj jag har i alla fall inte festat nu pa 12 dagar ( nojd )  sa jag ar taggad till tusen !! idag har jag bara slappat pa stranden, stekt nagra timmar men tror inte jag kan bli brunare nu, det hander inte sa mycket med skinnet tycker jag..traffade aven Ida och sara, mina grannar fran koh tao en snabbis , sen drog jag hem , tog en dusch och slappade lite i sangen! nu ska jag snart dra och kaka groncurry igen. jag ar verkligen beroende av denna starka ratt :) mums! sen ska jag se om inte Lina och Anna har anlandt till vart hotell. vi maste smida planer infor morgondagens festival! :)

over and out !



turistigare strand far man leta efter..svenskarnas nya alanya eller nat..
men den funkar att steka pa :)


mitt nya rum for 80 kr natten. har varldens storsta megasang helt for mig sjalv :)
och varldens mjukaste !! nice!

~L.E


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

haha ja vet att packa är sjukt. DU var ändå duktig tkr ja! ;) Du är en levande pepparkaka dessutom ;)fusk fusk jag är blek som en albino. Påsk ja vill hem då men ska checka lite med sambon you know hans päron bor ju 60 mil uppåt från vetlanda så måste dividera lite hehehe. HA DET UNDERBART!!!!!! Hoppas vi ses i påsk isåfall så man får höra om dina bravader. PÖSSS

2010-02-24 @ 14:31:15
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0