typiskt!

gick ner till stranden, sol till en borjan, sen regn, sen lite sol igen och sen totalt mulet. jag traskade hem och vad hander da? klarbla himmel och sol igen !! gaah..nepp jag gar INTE tillbaka till stranden nu. jag ska ladda upp lite bilder pa facebook ( man vet ju aldrig vad som hander med kameran sa det ar ju bra om man har bilderna sparade nan stanns) och nar jag har fixat med det ska jag, Lina och Anna dra till starbucks och ta en kaffe :) mums! sen blir det hem och svida om till en liten dress och sa ar det festival som galler. den borjar egentligen om 10 minuter men vem orkar ga dit nu i 35 grader och sol och redan ta forsta olen?! inte vi i alla fall..men sen ikvall kor vi all in :)

 


forresten, nu ar mina lappar pussvanliga igen :)
ANTLIGEN har lappen lakt !! wiiihhhooooooooooooooo !! :) :) :)
smack



~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0