4 days left

igår blev det som sagt räkfrossa på hotellets uteservering. Inga räkor för mig så klart men ost kex sallad och paj slank ner tillsammans med lite rose'..280 kr kostade en flaska här i stan ! skandal..i karlskrona kostar den 210 och i halmstad 250...det är ju ett skämt att den ska vara dyrast i vetis ! aja...gick hem i bra tid faktiskt, jag var i säng runt tolvtiden. nu har jag varit ute i lite över en och en halv timma på en svettig morgonpromenad med Ida. det är grymt kvavt ute ! vill typ bara bada..men det blir inget bad inte..idag blir det lite fika och sen golf med pappa. undrar hur det ska gå..mitt humör är inte det bästa, huvudet hänger inte riktigt med efter gårdagen känner jag..sen längtar jag hem till min lägenhet. det är skönt att vara hemma i vetlanda och så men ibland behöver man bara vara lite själv. ha tappat lusten lite inför GBG också..blir ett himlans farande fram och tillbaka och vi ska tränga ihop oss 7 st i en lägenhet i morgon natt och det passade tydligen inte alla, så alla är inte helt nöjda. hade jag kunnat hade jag mer än gärna betalat och sovit på hotell men allt är ju fullbokat så nu får vi lixom sova som packade sillar med vad gör det lixom? man kan väl göra det bästa av situationen och inte hänga läpp..aja..alla blir väl på bättre tankar i morgon antar jag..

4 dagar kvar av semestern nu..det suger ! har gått sjukt snabbt...





Ida och jag igår med vårt rose'

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0