barbröstade männ

när det blev på tok för varmt in the garden så tog jag en runda på stan med sophie och öppnade plånboken, jag köpte 2 klänningar och 6 trosor för ....*trumvirvel* ...500 kr ! billigt va ? ! :) nöjd ! sen drog vi ner till fisktorget och kollade på barbröstade männ som spelade volleyboll sm- deltävlingar och kollade på ännu fler barbröstade killar på läktaren :) men även där blev det för varmt och vi stod bara ut 2 matcher..nu är jag hemma och fundera på om jag ska göra nåt ikväll elle bara stanna hemma..frida ville hitta på nåt, grilla, ut och käka eller så...men jag vet inte..ska ju upp 6.30. det är visserligen sovmorgon men jag kommer ha sjukt mycket att göra på jobbet i morgon! det är det alltid i semestertider, folk ska resa och har noll koll på platser och biljetter..nä nu ska jag ringa frida och styra upp kvällen,,kan ju inte sitta hemma när det är 25 grader och sol eller hur? ;)






later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0