clarion collection hotel odin





kollade lite bilder på det hotellet jag ska bo på imorgon som jobbet står för ;) på takterassen i morgon bjuds det på kvällsbuffe samt live band ! Trevligt trevligt :) sen bjuds det även på eftermiddagsfika och frukostbuffe ! jösses..och jag som går på detox .. känns som jag kan ''fuska'' lite lätt en dag faktiskt..fast jag tänker inte hälla i mig kaffe, alkohol eller stoppa i mig kött, mycket socker eller salt..jag har ju kört detoxen the hard way nu några dagar, vilket jag faktiskt inte tänkte från början..det viktigaste är att undvika det som jag nämnde ovan och det ska jag göra i göteborg med men lite gottigheter kommer det nog finnas som jag kan mumsa på :)


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0