crossfit

jag har varit med om något utav det jobbigaste ever..idag var det premiär för ett nytt träningspass crossfit, alla gymmets instruktörer var där plus några tappra av oss ''vanliga motionärer'' som alltid hänger på lokomotion vägade oss dit..ett rikitigt järngäng med andra ord och där viker man ju sig inte i första taget och visar att man är trött, men jag VAR TRÖTT så in i h*lvete..jag kommer inte kunna gå, sitta eller stå i morgon..kommer ligga raklång, det kommer förmodligen göra ont det också ! tur att jag är ledig..ska lägga mig på stranden och inte röra en fena..jag vet inte hur många upphopp, utfall, armhävningar och grejer jag har gjort i kväll..vi jobbade i 70 sec sen vilade vi 20 sec o sen körde vi 70 sec till osv..så under den timman jag tränade var det fasen inte mycket man vilade! man var ju i alla fall inte ensam om att vara slutkörd efterråt, det var nog ingen som kunde gå normalt i trappan ut från gymmet, inte ens instruktörerna..huuu..jag vill inte vakna i morgon, kommer göra satans ont..gott på ett sätt men man trodde ju man var lite mer tränad än så här efter alla pass man kör vecka ut och vecka in ! well well...

är i alla fall ledig i morgon lördag o söndag, ska bli så jäkla skönt för jag verkligen spyr på mina 10 timmars pass jag har på jobbet nu för tiden..det var bättre förr när jag fick hoppa upp innan tuppen! 9-19 och 6-16 är inte min melodi.....

nu blir min melodi sängen!



lite övningar från crossfitpass..riktigt såhär snygg såg man ju inte ut när man tränade direkt..


slut för idag, tack för idag !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0