den gick inte

idag skulle jag vara lite ful och sno en tvättid ! eller riktigt så elak skulle jag inte vara men jag bara MÅSTE tvätta en maskin tvätt och tvättstugan är uppbokad men jag tänkte att om jag kilar ner och slänger i en maskin på morgonen vid 7 så är det ju ingen som tvättar ändå... helt rätt, det är ingen som tvättar då för det går inte..strömen slås inte på där nere fören kl 8..suck ! så där sprack min plan..aja nu ska jag ut på promenad innan det blir träning borta på lokomotion..jag får helt enkelt plinga på grannens dörr och fråga om det är okey att jag kör en maskin i eftermiddag..hoppas hoppas !

ut i soooolen !

tjaaaaaoooooo!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0