detox

i hälsokostaffären fanns det bara 7dagars detox kur eller 20 dagars kur att välja mellan . jag burkar ju köra 10 dagar. 20 dagar är på tok för mycket nu när det är sommar så det fick bli en 7 dagars. den är tydligen starkare och kan ge huvudvärk. men men..gifterna ska ut och jag börjar i morgon..idag har jag förberett kroppen för vad som komma skall med frukt , sallad och inget kaffe. i morgon kör jag detoxdrycken, 1 liter extra vatten och nyttig mat . yes..7 dagar..funderar nästan på att köra den lika hårt som jag brukar när jag kör 10 dagar..nu är det ju bara 7 dagar..det borde man ju klara lätt som en plätt. i så fall blir det endast frukt och grönt..inget kaffe, inget salt, ingen alkohol, inget kött, inget socker och inga mejeriprodukter..vi får se hur jag känner i morgon..hur det än blir ska det bli skönt att bli renad :) även om det kanske inte funkar ( fast det känns faktiskt som det gör det) så kommer det kännas bättre mentalt i alla fall :)

nu ska jag iväg och träna..core och spinning. känns tungt efter semester, var i och för sig ute och sprang milen, halv milen och gick 18 hål med pappa förra veckan men det sabbade man nog i helgen..hehe...bara att bita ihop ! hejja!


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0