ett klenare konto







allt detta och mycket mer finns under mitt fönster just nu..dunkande musik från tältet ( just nu något uppträdande av några hipphoppare, senare kommer Shirley Clamp) jag hör nästan inte vad jag tänker och hela gatan är full med folk, från stora scenen några meter bort hör jag nån dansbandsmusik och där finns även öltält och långbord och grejer..jag får inte en lugn stund ! lätt att hålla sig nykter ikväll med...ehe....

efter jag fixat allt här hemma med disk, städ, samtal så tog jag mig ner till stan och mötte upp anna för en fika. efter  det skulle vi bara strosa på stan lite..jahapp...kom hem med: ett par nya jeans, en tröja, en långklänning, ett par skor, smink och nagelack.. har letat efter ett par nya svarta jeans och idag bara låg dom där inne på JC och satt som en smäck :) och har länge velat men inte vågat prova långklänning ( har trott att jag skulle se ut som en dvärg), asså en sån riktigt lång som till och med täcker fötterna men idag tog jag mod till mig och drog på mig en svart inne på hm och jag blev kär :) visst den är lite för lång, man är ju inte född med längsta benen på denna jord precis men med ett skärp i midjan sitter den som handen i handsken :)

skönt med lite shopping, det behövdes idag kände jag !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0