finn ett fel


jaha...svaret är : - LÄPPEN !!

ser ni hur läppen är helt sne och uppsvullen ?! kul...verkligen skit kul..nu är det tillbaka igen, problemen med läppen och det värsta av allt är att jag vet att detta är bara början. först svullnar den upp och gör ont och sen kommer jag få varblåsor och sen kommer jag ha problem i nja 2-3 veckor..hurra ! suck...har tyckt att det har varit konstigt att jag har kunnat vara ute i solen ett tag nu utan att läppen har blivit cp..trodde nästan på allvar att salvan (mot herpes)  som sköterskan på vårdcentralen rekomenderade hjälpte, men tydligen inte..den har jag vräkt på varje dag. vad gör man? jag blir så jäkla trött..jag orkar inte med detta, det är verkligen skit drygt.när jag får sår på läppen sen så kommer jag inte kunna käka stark mat, inte kunna sova för läppen pulserar och jag kommer inte kunna skratta för då spricker blåsorna upp och det börjar vara och blöda...ÅÅÅHHHHH ! vem hjälper mig? vårdcentralen går jag inte till en gång till det är ju en sak som är säker...SUCK !

dags att sminkatill sig lite och försöka ''förmindska'' läppen..eller läppens vänstra sida ( bildens högra) för det är ju bara den som har svullnat...snyggt linda, snyggt !

jobb 7-17 idag också, yes, precis vad jag behöver ! bitter, njaaaa...en aningens sur faktiskt!

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0