flitiga linda



efter en natt med hemska drömmar och orolig sömn väcktes jag idag kl 06.00 av en sopbil utanför..ganska irriterande när man är ledig. eftersom det var omöjligt att somna igen så gick jag upp och gjorde lite nytta ! lyan är städad och min mega disk är diskad :) nu känns allt bättre och jag kan ta helg på riktigt !



solen skiner utanför så nu ska jag hoppa i bikinin och bege mig ut på promenad med mina ben och min rumpa som ömmar från träningen igår , ska se i fall jag hittar mig en liten mysig klippa vid vattnet..där ska jag ligga heeela dagen och bara vara..anna kommer förbi en sväng sen med när hon har vaknat, alla är ju inte uppe med tuppen :)

ha en härlig dag !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0