formen var bäst innan sommaren

på senaste har jag kännt att jag har tappat formen lagom till att man ska skutta runt i bikini på beachen och det är varmare än varmast..typiskt...men sommar är ju för mig och för många andra, glass, rose och lata dagar! det blir ju inte bättre av att lokomotion har lagt upp ett sommarschema med mindre träningspass..men å andra sidan, hur kul är det att gå in 6-7 dar i veckan och köra 2 timmars träning när det är sommar? nääää...det är nog lika bra att schemat ser ut som det gör! en timma, 4 dagar i veckan får det bli nu när det är semester tider så man hinner njuta av dom veckorna vi faktiskt har helt underbart klimat här i sverige ! sen får bikinin sitta hur den vill.. lägger i en extra växel igen med träningen när höstschemat börjar i augusti i stället så har man bra form till jul kanske..haha..typiskt för då gömmer man ju sig ändå under stickade tröjor och grejer..aja nu har jag precis städat lite och ska ut på en promenad för att sen lapa sol hela dagen ! :) lata dagar....

later

L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0