gäsp

jag var tvungen att sitta uppe lite till eftersom det blev straffar i VM. spännande :) och nu har grannen sänkt musiken så jag slapp gå dit och klaga.. 

jag läste precis i aftonbladet nu också att i kväll är det stora barnmakarnatten – om 40 veckor ( alltså mars/april) blir det baby boom och så är det varje år! då slog det mig att någon gång mellan midsommar och denna helgen så blev lilla jag till för 23 år sedan..haha...tydligen har det med sol, bad, fest och semester att göra  enligt aftonbladet..ja där ser man :) så kan det gå !

nu ska jag hoppa i bingen... SJÄLV...så inga barn till våren i detta hem inte ;)


önskar dock jag hade en sån här liten sötnöt bredvid mig i sängen i natt :)
mjaaauuu !!

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0