gottigottgott

denna fredagkväll har jag spenderat med goda vänner på stars and stripes i kvälls solen där jag har druckit ett glas rosé och ätit fläskfile' med klyftpotatis! mycket trevligt..dock låg medelåldern på 40+ så njaa inte så mycket att spana på..lite trist för en 23årig singel som mig..suck..annat var det i halmstad förra helgen :) well well..trevligt har vi haft i alla fall....

mindre trevligt var det att komma hem, grannen som är ganska nyinflyttad med utländskt ursprung har fest och spelar sin tattarmusik så att mina tavlor håller på att trilla ner och jag hör inte ens vuvuzelorna på fotbolls VM på tv ! kul, jag som tänkte krypa till kojs snart..vill vakna pigg i morgon och ta en morgonpromenad i solen innan det blir träning.. kan man knackapå och be dom sänka?! eller blir jag deras ''bitterfitta next door'' då`? känns nästan som jag skiter i vilket..klockan är fasen snart elva och jag är trött...jag ger dom tio minuter till, sänker dom inte så sätter jag fasen ner foten och säger i från..... OJ hörde dom mina tanka??! nu blev det tyst !! haha...jösses :)




näää fel av mig, nu drar dom igång igen..aja...tio minuter till sen går jag dit..

god natt på er !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0