hemma igen


hej igen ! :) jag är redan hemma från beachen !! jag gick heeela vägen ut till Dragsö idag, där brukade jag och pappa alltid bada när jag var liten och vi hade alltid med oss farmors bullar och hemmagjorda saft, det är något utav dom bästa minnerna jag har från när jag var liten. idag blev det inte så lyckat, typiskt när jag för en gångs skull tar mig hela vägen ut dit..dät blåste det typ storm så jag låg där och huttrade en halvtimma sen fick jag nog och traskade hem. aja jag fick en skön promenad i alla fall och tog massa fina bilder med kameran på vackra karlskrona ! visar sen..

nu ska jag ligga på trädgården och steka i stället för där ute är det hett :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0