hett och svett

idag mår jag inte som jag ska.. har vaknat tusen gånger i natt och är svettig som aldrig förr, magen är uppsväld, lite rosslig i halsen och huvudet väger bly ! urk..törstig som en kamel är jag också.. antar att det är vädret och lite bivärkningar sen helgens bravader med för lite sömn, lite rose' och massa stek i solen...well well...jag kanske kommer igång lite senare idag, eller så blir det en sån där pissig måndag..lutar åt det tror jag. men bara jag överlever jobbpasset nu , som jag tror jag gör eftersom det inte är så långt, slutar halv 11, sen kan jag sova i solen resten av dagen. fast just nu känns det som jag skulle vilja lägga mig i en frysbox och sova, jag kokar snart över av värme !

just det ja, God Morgon på er :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0