knäckeliknäck

jaha då var 10 timmar avklarade..idag reste verkligen ALLA med MINA tåg..jösses..så mycket folk att man knappt kunde röra sig. och vissa måste ju såklart klaga på allt och inget..well well..att sluta 16.30 idag var ju skönt i alla fall och nu ska jag egentligen vara ledig till måndag morgon :) !! yeeey...trisst bara att man har bestämt sig för att ha en nykter helg då och får massa öltält nedanför sitt fönster..denna helgen är det tydligen Viva Karlskrona, festligheter med andra ord..suck !! MEN....

jag ska dra från stan !! jag ska till Göteborg och jobbaextra ! yeeeess..så jäkla gött för jag behöver verkligen det för att tjäna in lite extra timmar till mitt kompkonto. det enda jag ska göra är att jobba kl 10-14 på söndag morgon (glassigt) och får hotell och lite tillägg så det blir klirr i kassan med :) och det bästa av allt är att jag kan dra till götet precis när jag känner för det på lördag ! lisseberg någon? ;)
känns lite som en minisemester..perfekt för denna helgen hade jag verkligen inget planerat ändå! synd att jag verkligen har beslutat mig för att inte festa i helgen, annars hade jag dratt dit redan i morgon...eller ska man kanske avbryta detoxen..?? näää....eller?

nu blir det snart träning i alla fall.. kommer DÖ! det nya bodycombat passet släpps nämnligen idag..huuu! lär ju inte vara att leka med, speciellt inte nu efter semestern...

KäMpA Linda!


Götet slipper inte mig nu..hehe.. jag fick inte nog förra helgen ;)
blir kanske ett besök på bästa fiket ever igen ! detta är bara halva negerbollen !! ( dessutom har jag ganska stor trut också ! )

MUMS !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0