kraften vart är du?


vilken skönhet va?! så som jag ser ut på bilden känner jag mig just nu..så jäkla trött efter 10 timmars jobb med resenärer som är virrigare än  virrigast, sätter sig på fel platser, hamnar i fel vagnar, inte lyckas köpa biljetter och blahablaha och täppt snok. jag vaknade dock pigg idag och trodde jag hade lyckats motarbeta förkyldningen som jag kände var på gång men efter halva dagen på jobbet fick jag ont i halsen och blev hes och snorig..riktigt segt!

när jobbdagen var över ( för en timma sen) så hade det faktiskt redan släppt i halsen men huvudet är tungt och jag snorar lite fortfarande, kan fortfarande inte kalla mig sjuk men efter 10 timmars jobb så är jag definitivt inte pigg. jag skippade spinningen ikväll, inte så mycket på grund av min snoriga näsa utan mer för att jag var så matt och hängig efter jobbet och jag hade bara 30 minuter på mig att traska hem och byta kläder och ta mig till lokomotion. men nu har jag vilat lite här vid datorn i soffan så nu känns det bättre så nu ger jag mig ut på en långpromenad..

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0