kungligt


jag kanske fortfarande ser lite risig ut men det har inte med förkyldningen att göra, det är bara det att jag inte har fixat mig än :)  idag mår jag TOPPEN !!

har sovit som en prinsessa, och drömmt att jag var en prinsessa också för den delen...hehe...jag drömmde att jag fick gå ut och shoppa vilken klänning jag ville med självaste kronprinsessan viktoria ! sen drömmde jag om en gammal kärlek och om en tripp till göteborg med bästa vänner där vi köpte så många klänningar att vi fick beställa en bil med kärra att lassta på alla kläder på.. ja ibland undrar man vart man får allt i från.hehe.. skönt att ha härliga drömmar i alla fall för den senaste veckan har jag sovit oroligt och drömmt konstiga saker..

och i natt tog jag äntligen bort duntäcket också och sov bara med påslakanet, guuud vad skönt ! kanske därför jag sovit så konstigt innan, för att det har varit för varmt. varmt är det nu också så in i..... har precis städat lyan och solen lågpå in i lägenheten så jag är helt svettig. ska bli skönt att dra och bada. tyvärr är det ingen som är ledig som kan följa med och nu när jag är pigg och mår bra antar jag att jag kommer bli en aningens rastlös!

aja härligt att jag inte blev sjuk ändå, jag var lite orolig igår för då var jag lite risig där efter jobbet men immunförsvaret svek mig inte denna gången heller :)

nu blir det frukost!

ha en bra dag !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0