LeDiG fReDaG :)

Lite ont i rumpan och lite ont i ryggen..gött att det känns att man tog ut sig på träningen igår! nu är jag verkligen sugen på att köra järnet igen men höstschemat med alla roliga pass börjar inte förren 15 augusti så jag antar att jag får ''slappa'' lite ett tag till..blir spinning och core sen i kväll så denna vecka lyckades jag skrapa ihop 3 träningsdagar i alla fall..well well... har sovit som en prinsessa i natt och nu är jag ledig idag vilket känns fantastiskt skönt! ska ju dra till göteborg i morgon för att sova där på hotell och sen jobba 4 timmar på söndag morgon men det känns inte ens jobbigt, det känns bara kul :) sen när sa jag att jag tyckte det var kul att jobba ? haha..aja...

idag har jag massa saker jag måste ta tag i, städa lyan, packa upp väskan från semestern, betala räkningarna, ringa lite samtal och allt detta sak vara fixat innan kl 10.30 för då ska jag möta upp anna för en fika..tur man vaknar med tuppen även att man är ledig! men nu har jag suttit här och slöat förlänge vid datorn..på med musiken och fram med dammsugarn !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0