mätt som en plätt

nu sitter jag och jäser i soffan..har nyss grillat med pappa, eller idag var det faktiskt JAG som skötte grillen! pappa tappade sin mobil på golfbanan idag så han blev sen hem så jag tog saken i egna händer..blev kanon till slut efter att ha hälltpå tändvätska typ3 gånger även att jag redan tänt grillen, jag lever farligt jag !!

innan grillningen hann jag löpa en runda, var lite rastlös och det är så gött att springa här ute på grusväg och bara ha kossorna som åskådare..ínte som i karlskrona där det känns som hela stan ser en när man är ute och motionerar, gillas inte..aja idag var det segt i benen så det blev bara halva milen.

resten av dagen har spenderats på stan med Ida. det blev lite shopping, lunch, fika med henrik och ett besök hos frida och hennes små knoddar elsa och annie. I morgon bär det av till lammåsa,har ingen aning om vart det ligger men där ska vi i alla fall bada Ida, jag, Henrik och Nisse..det ryktas även om att en flaska coconut-oil ska med :) steeeek !

slut för idag

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0