nytt rekord

ååhhh detta var den bästa sömnen på länge..huset hos pappa är svalt och skönt och det är helt tyst här ute på landet! jsag slog nytt rekord, sov till 7.20 det var länge sen sist vill jag lova och då ska tilläggas att jag gick och la mig strax efter tio igår..jag behövde detta! drömde en fantastisk dröm om att jag var tillbaka i Sydney och klättrade på bron :) jag trivdes som aldrig förr, jag hade inte ens sagt upp mig från jobbet (!) hade bara tatt en flygstol helt själv och stängt av min mobil och kastade jobbmobilen från bron ner i havet..haha.. uppdaterade på facebook och skrev Im in Sydney BITCH !! någon som är trött på jobbet och längtar bort?! ;) aja idag är humöret på topp, ledighet hemma i Vetlanda behöver man verkligen ibland! har bara lite ont i benen och ryggen sen löpningen igår men det tänkte jag mjuka upp nu under min morgonpromenad här ute bland kossorna :)



later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0