nytta och fotboll

ikväll har jag såklart kollat på fotbolls VM men samtidigt gjorde jag faktiskt lite nytta. jag har uppdaterat och gjort om mitt CV lite. det var ju över 3 år sedan jag skrev det så nu har man ju lite mer meriter att lägga på listan :) kan vara bra eftersom jag känner ett stort sug efter att göra någonting nytt och utvecklas lite. jag tänker inte säga upp mig från mitt jobb jag har nu, det är jag för smart för ;) den lönen vill man inte bara kassta bort inte ! men man kan ju söka tjänstledigt och göra något annat ett tag.. vad det blir får vi se mitt CV är nästa klart i alla fall..ska finslipa det lite i morgon ! nu blir det sängen..

god natt !


dags för ny karriär kanske?

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0