och detta får jag betalt för ;)

mätt som en plätt ! jösses..

efter att ha strosat runt bland tusentals människor på stan själv i 3 timmar ( vilket jag älskar ) så kom jag tillbaka till mitt hotell och det serverades kvällsbuffe..bästa buffen ever tror jag..megastort salladsbord där jag fyllde min tallrik med soltorkade tomater, oliver, fetaost, tomat, gurka, sallad, tzatziki, chilimarinerade champinjoner ( yes jag har lärt mig äta lite svamp på senare dar, kors i taket ) pastasallad, potatis sallad gjord på nypotatis, bulgursallad och sen gick jag till ost och kexbordet och nallade lite också..detox tider...well well...jag tog i alla fall inte något kött och inget av tacobuffen  eller efterrättsbordet ( trots att det innehöll bland annat kladdkaka med grädde) och ingen alkohol så jag får vara nöjd trots allt..visst osten och kexen var nog lite väl onödigt, men ack så gott ( saknades bara ett glas vin ) ! skulle ju inte köra all in med detoxen denna gången..får tänka på att det är sommar och att det inte är var dag man bli bjuden på hotell och käk :)

strax ska jag upp på avenyn och möta Karin, Michaela, Sara och nån mer som jag inte känner..vit helg skulle det vara ja...inte det lättaste..fick dessutom entre' biljetter här från hotellet för 3 pers till bland annat Hard rock cafe..vilket hotell säger jag bara ;) är sjukt sugen på ett glas vitt ikväll..det var länge sen..

vit helg = några glas vitt ? ;)

ska verkligen försöka att inte dricka nåt så min detox inte är förgäves..hejja hejja...men jag är frestad som aldrig förr! det bästa vore nog att krypa ner här under täcket och kolla på film och sussa...är lite sugen på det också faktiskt..är ju mättast i stan och ganska trött så det vore lite mysigt. det regnar  ute nu med tror jag..men äh, man är ju bara ung en gång! och hur ofta är jag i götet då?! nä precis..nu får jag allt rycka upp mig och göra mig lite fin !

tjingiis

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0