oj då !

detta trodde jag faktiskt inte, inget jag hade räknat med... jag har blivit antagen till mäklarutbildningen i malmö i höst ! wiihooo... är riktigt nöjd, den utbildningen är ju ganska svår att komma in på nu för tiden !! är verkligen jätte sugen på studentlivet och hade jag kännt att detta var rätt hade jag hoppat på utbildningen direkt, men nu är ju grejen så att JAG VET INTE VAD JAG VILL BLI..... tänk om jag tackar nej, ångrar mig och inte kommer in när jag söker nästa år....typiskt! har egentligen inget bättre för mig i höst så plugga hade verkligen varit kalas..men..nä...eller...äh kan ju inte börja plugga bara för att plugga....fast fasen så kul det hade varit....

nu ut på promenad och grubbla...

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0