på tåget

egentligen hade jag tänkt att dra till Göteborg redan kl 5.38 idag på morgonen men när klockan ringde låg jag så skönt i sängen så jag bestämde mig för att åka 7.38 i stället och tog lite sovmorgon :) några timmar mindre i Gbg gör verkligen inget för shoppat, det har jag ju gjort hela veckan så idag ska jag försöka hålla i plånboken.

Ikväll ska jag ut och ta ett glas med Michaela och Karin från min australien resa, som jag även träffade och festade med förra helgen..som sagt ett glas eller två föreslog Michaela, farligt farligt..jag ska verkligen försöka att hålla mig till vatten! tror det är lugnt..har jag bestämt mig för någor så brukar det oftast hålla! :) får se om det bir en liten utgång sen med..har ju sovmorgon i morgon också :) börjar 9.30 fick jag veta så det är ju alla tiders..sova kan man ju göra på vägen hem sen!


tycker det är skönt att åka tåg när man slipper jobba :) dessutom är tåget fullproppat, så det känns ännu bättre att den inte är jag som tjänstgör...det jobbiga är att det är JAG som ska ha detta passet nästa lördag så jag vet vad jag har att vänta mig..urk...den dagen den sorgen!

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0