phuu



jag höll bOkStAvLiGeN på att koka över på träningen idag och drack 1 och en halv liter vatten under passet !! jösses..solen och värmen tar mer på krafterna än man tror! det var skönt att köra igenom kroppen i alla fall..eftersom jag inte tränar lika många pass nu under semestertiden gäller det att verkligen ta ut sig totalt när man väl är där men det är ju inte så svårt i denna hetta ! nu hade det suttit fint med några kalla..gick igenom stan på vägen hem, alla ueserveringar var smockade...ååhh...jag önskar verkligen att man hade sommarlov igen...tänk..inga bekymmer, ingen stress och ingen ångest på över 2 månader ! lovely....but those days are gone! nu är det vatten hela kvällen som gäller för det är jobb i morgon men bara till senast 10.30 ! saknar mitt gamla schema som bara den..då hade jag nästan bara sånna tider ju..nu får man passa på att njuta när dom dagarna väl är här, tur man har lyckats pricka in dom när det är superväder i alla fall :)

nä nu ska jag ta mig en kall........dusch...

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0