power

jahapp, då kommer jag inte kunna gå, sitta eller stå igen då på typ 2 dagar...AJ ! denna torsdag kördes det powertraining med en instruktör som tränar militärerna i stan..ja det var ju inte smärtfritt kan jag säga. han var och petade på allt man gjorde..gick man inte tillräkligt nära golvet när man gjorde armhävningar kom han och tryckte ner en tills man hade näsan i golvet och sen var det bara att ta sig upp igen..gaahh! denna hårda kille, som man hatade ( fast på ett bra sätt) under hela passet, sa något väldigt fint i slutet av träningen när vi hade avslappning som faktiskt berörde..

- Det ni har tagit er igenom idag ska ni vara stolta över. Ni är fantastiska människor, det enda negativa med er är det ni själva skapar om er i ert egna huvud, så sluta med det !


dom orden ska jag försöka bära med mig , det borde ni också göra !


nu ska jag sova för i morgon ska jag skutta upp ( läs försöka hasa mig upp ) ur sängen kl 04.30 för att jobba lite !

god natt mina vänner !

~L.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0