semester it is

yes yes yeeeeeees!

efter jobbet idag så traskade jag iväg till stummis för att bada och sola, gick dock dit själv idag för jag var så jäkla trött och förmodligen inte mycket till sällskap ..hehe..vaknade inatt helt dyngsur av svett och en läpp som blödde..suck..sen låg jag vaken nån timma och vips, sen ringde klockan och jag skulle upp innan tuppen och jobba..när jag precis hade slummrat till under solens strålar så ringer jobbmobilen..blev lite småsur först men när jag svarade och insåg att det var Petra från planeringen sken jag ikapp med solen, glada nyheter.. min tisdag nästa vecka fick jag tillslut ledigt ändå :) nu kan man slappna av och göra vad man vill från och med fredag och 10 dagar framåt ! härligt ska det bli...

nu blir det något mindre härligt, hehe..träning..phuu vad jobbigt i värmen men ack så behövligt dessa lata dagar :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0