semestertider är bra tider

jisses jag dööööör så svettig och varm jag är..vet inte om det är vädret eller nattens bravader, troligtvis en kombination..phjuuu...är så varm att jag inte ens kan käka godiset som jag köpte innan..mår bara illa när jag ser det..

har spenderat dagen på stan med Sophie, frida somnade på soffan..hehe..shoppade loss lite inne på gina sen gick vi och käkade och då började man känna sig som människa..men nu, nu när jag är hemma igen och har chillat lite i soffan så börja jag känna mig risig igen..och ikväll ska man på att igen ;) nä det blir inget sjäslag här inte, ska bara ut och käka med Frida, men det är inte omöjligt att det slinker ner några öl, köpte visst ett 6pack innan som står i kylen ;)

nu ska jag gå och handla dasspapper !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0