smarrig middag?

10timmars passet gick förvånansvärt bra idag trots en svullen, pulserande läpp och stekande sol. jag passade på att springa på stan lite när jag var i helsingborg och hade lunch. hittade en fin sommartröja inne på Gina som var så söt så! när jag jobbade på vägen hem så åkte Sophie med mitt tåg hem från jobbet i Ronneby så hon följde med mig hem så jag fick slänga av mig uniformen och sen skulle vi gå och handla mat men först mötte vi upp frida också och hon ville till Hemmakväll och köpa godis..så vi traskade dit..jag som var vrålhungrig från jobbet kunde inte hålla mig och köpte en påse jag med..bra gjort linda...nu är påsen slut, jag mår illa och det lär inte bli någon middag idag....inte så lyckat för snart ska jag iväg på värsta träningspasset..well well..bara att bita ihop!

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0