sol i hjärtat sol i sinnet !

jag har haft en sån fantastiskt härlig dag ! fick sällskap av Philip ner till havet och där har vi solat ikapp hela dagen och badat en massa sen drog vi till Waynes och käkde lite och nu är jag hemma och hoppar faktiskt träningen ikväll för det känns lite obehagligt med 1 timmas spinning i denna hetta..kanske blir en promenad eller så myser jag bara i soffan..åååh vad jag älskar lediga dagar på sommaren !


philip och jag en sommarnatt, eller morgon kanske jag ska säga,här hade han slängt i mig i vattnet med kläderna på, jag tappade min sko så den har han dykt och letat efter idag...utan resultat..haha..men vad är ett par skor när allt kommer omkring? :)


take care

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0