pengar är det enda vi har..haha

då har man kört en tvådagars och ändå vaknar man innan kl 7, pigg som en lärka och har inte kunnat sova sen dess..mår inte ens lite dåligt (?) . det som egentligen skulle bli en middag för två, för frida och mig, blev till en kväll med rose', inget käk alls ( förutom fyllekäket när vi skulle hem hehe ), dans och avslutning i VIPhörnan med dricka som flödade ! med tanke på fredagens bravader där allt inte kanske gick som det skulle så var detta precis vad jag behövde. lite sviken och lite ledsen i ögat men en kväll med mina bästa tjejer gjorde att jag repade mig ganska lätt :) guld värda !


musiken var den bästa igår så det var svårt att sitta still, livat var det i VIPhörnan kan jag lova :)


jag och kvällens King i baren, eller rättaresagt hörnan!


så himla kul att ''gravidfrida '' ;) följde med ut igår! det var nog 2 år sen sist vi hade en hel natt ihop ! lyckat blev det :)

mina tjejer, det är grejer :)



har hakat upp mig på en ny låt nu också, Love the way you lie med Eminem och Rihanna..tummen upp !

later

~L.E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0