varför utsätter jag mig för detta?!

det fanns verkligen inget sevärt på tv när jag sappade. det blev kanal 5 som fick ståpå medan jag fixade mina naglar och heltplötsligt började ett program som heter Livet på BB. jag blev helt fast, trots att jag har lovat mig själv att inte kolla på sånna program..jag sitter här och svettas, mår illa, börjar nästan gråta, är nervös och helt uppspelt..huuuu...jösses vad jag är imponerad av alla mommor där ute som har gått igenom detta!! modigare och starkare än hårdaste killen inne på kåken lixom..åh vad jag älskar min lilla mamma kände jag nu :) fy fasen för att föda...MEN VARFÖR KOLLAR JAG ??!! jag ä ju skit rädd nu..detta är bättre än en skräckfilm.... haha

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0