vila

fick sluta en timma tidigare på jobbet, bytte ett tåg med en kollega :) nice ! nu har jag käkat lite frulle och ska packa väskan för stranden. eller strand och strand, jag går nog och lägger mig på min klippa ute på saltö, bredvid stranden. då slipper man sanden, barnen och allt stök och bök. jag tänkte nämligen sova lite. natten har ju varit den drygaste på länge. även att jag gick och la mig vid nio så är jag inte utvilad det minsta eftersom jag vaknade var och varannan minut. är fortfarande lite tung i huvudet och halsen känns inte riktigt som den ska..tror det är för jag smakade av johans potatisgratäng igår när vi var ute och käkade, han har ju varit krasslig nu ett tag..aja..lite sol och vila kanske gör susen :)

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0