ViLjA

jisses..direkt när jag kom hem hit till pappa så snörade jag på mig löpaskorna..jag hade panik efter att ha legat still i solen idag och sen suttit still 4 timmars resväg hem + att helgen inte var den bästa för kroppen. pappa ställde jobbiga frågor också så det var bara att ge dig ut annars hade det blivit krig och sura miner, inte för att han var jätte jobbig men med min dagsform idag så kunde det bara sluta illa..

det händer typ bara 2 gånger om året jag löper runt sjön. kan lixom bara göra det när det känns rätt. om man är lite förbannad går det ännu bättre. idag var en sån dag, så jag passade på..det är en sån förbannat jobbig jävla runda att om man inte har viljan går det vekligen inte.. jag tog mig hem men det är tur man är så tjurskallig som man är! nu dröjer det nog ett halvår innan jag ger mig på rundan igen..haha

nu blir det sängen..löpningen var grädden på moset. jag deckar snart!

god natt


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0