work work

efter träningen tog jag en liten promenad i den härliga kvälls solen..då ringde min jobbmobil, och som alltid när den ringer tänker jag : ooh nej, vad har jag nu gjort ?! hehe. men jag hade inte varit olydig. jag fick bara gå ner till stationen och jobba en liten sväng. jag är ju utbildad kamrathjälpare och ikväll fick jag ett litet uppdrag. alltid lite oroligt att bege sig ut på sånna uppdrag för det kan verkligen gälla allt mellan himmel och jord som har med vår personal och välbefinnande att göra och det är alltid olika, nya saker så det är lite svårt att förbereda sig men det gick bara bra :)

nu ska jag dricka min proteindrink och snart hoppa i säng. jobb 7-17 i morgon. hoppas jag inte är sjuk..visst det är ju skönt att vara hemma från jobbet men jag vill verkligen inte må dåligt, det är inte värt det..är lite snorig nu men vanligtvis så bryter det aldrig ut på mig fullt ut, sist jag var sjuk var julafton för 2 år sedan tror jag men då var jag bara dålig 1 dag, juldagen var jag frisk igen :)

aja hoppas jag är pigg i morgon i alla fall, den om lever får se :)

god natt där ute !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0