ZzZzZzz

oj oj oj..såhär trött som jag är nu minns jag inte sist jag var..har verkligen kämpat nu sen jag kom hem för ca 1 timma sen för att hålla mig vaken. man kan ju inte krypa till sängs redan kl sju men det hade varit skönt ;)

dagen har spenderats ute i solen på stumholmen i gräset vid havet med frida. vi har badat, käkat glass och fått panik-skratt-attacker , sånna som man bara kan få ''dagen efter'' och badat lite till ! bada är verkligen det bästa att göra när man har festat natten lång. kroppen blir pigg och vaken igen. när jag var färdig stekt för dagen så tog jag sällskap upp till stan med Johan och Smulan som också hade badat, sen satte vi oss på Stars and stripes på uteseveringen och käkade lite mat. nu sitter jag här hemma och är SÅ nöjd med min helg :)  

ska äta lite choklad nu som pricken över i:et på dessa onyttiga men underbara dagar !
sen blir det sängen...mmm lääängtar !



~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0