helsingborg tur och retur

jag vet inte riktigt hur jag ska överleva med vårt nya schema. idag fick jag testa en ny tur. jobb från 7.17 till 17.41.. urk ! visst själva turen i sig var det inte fel på, ner till malmö o sen upp till helsingborg, lunchrast och sen ner till malmö och vidare hem till karlskrona men att jobba 10 timmars pass och vara borta heeeela dagen, det är drygt, riktigt drygt ! missade dessutom ett av mina träningspass jag brukar gå på men skyndade mig till lokomotion så jag hann i alla fall med att köra core passet där efter blev det en långpromenad med Johan i solen och bland alla mygg, flugor och fågelkvitter. jag tror jag talar för alla nu när jag säger att humöret stiger till en 10poängare när vädret är så här härligt , jag ville inte att promenaden skulle ta slut, även att benen värkte..vem vill gå in när det är såhär underbart ute lixom?! men vet ni vad ?! jag lyckades fixa ledigt i morgon...wiihoo!! jag ska ligga och steka i brassestolen :) jag tänkte att det kommer att vara i princip omöjligt att få ledigt senare i sommar så jag passar på nu att njuta i stället och plockar lite av mina sista semesterdagar jag har kvar på kontot.lovely!
jag längtar redan tills i morgon när jag vaknar och slår upp mina två blå och ser solen stråla där ute !!!

nattinatt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0