lips on fire

Aj Aj Aj , jag blir så trött på mina läppar..nu har jag bränt underläppen IGEN ! har haft solskydd 35+ idag men ändå lyckas jag grilla sönder den..ååhh...bränner lixom inget annat på hela kroppen förutom min satans underläpp..typiskt, jag som älskar spicy food också! well well, brun har man i alla fall blivit efter en morgonpromenad i solen, en sväng i brassestolen, fika på stan med Frida och dom två små solstrålarna, där efter en sväng i brassestolen igen innan nästa fika med Anna under den stora varma lysande gulas strålar :) lite motion har jag fått idag med, det bjöds på ett fruktansvärt svettigt träningspass, spinning är inte att leka med í sommarvärmen! pust svett och stånk..traskade sedan ut till stumholmen för grillning! nu har solen gått ner och jag är inohomhus längre än 10 minuter för typ första gången idag :) laddar för en lördag som kommer bli minst lika lyckad, till och med kanske snäppet bättre, det vankas rosé....


såhär förstörd som min läpp blev på Bali är den inte nu i alla fall...
och det är jag glad för..urk...jag måste verkligen tareda på vad det är
för fel på mina lips !! jag var orolig att det var herpes med det var det
tydligen inte..men nåt skumt är det !!


nattinatt där ute !

~L.E

Kommentarer
Postat av: Anonym

uhh ajjaj lindis. Ser inte bra ut. Du behöver en supersolfaktor för läpparna =)

2010-06-07 @ 16:50:27
URL: http://mybarehands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0