PAJ ! :)

åååhh som jag har gottat mig i brassestolen idag :) inte ett moln så långt ögat kan nå. lovely! men det hade inte varit fel att ligga på en brygga idag och kanske ta första doppet, det var galet varmt i min trädgård !!

har även avnjutit en lunch med Frida och Angelina på Nyfikets uteservering. när vi kom dit tänkte jag bara ta en dricka, jag var inte alls hungrig men sen föll jag för grupptrycket och köpte en skinkpaj och till efterrätt blev det en smulpaj med vaniljsås, jag var visst hungrig..hehe..det kanske är lika dant efter träningarna, jag har ju inte varit hungrig nu om kvällarna men om jag kanske sätter tänderna i något kanske jag faktiskt är hungrig trots allt..vi får väl se ikväll.

ska strax byta om och bege mig till lokomotion, kommer bli sjukt svettigt att träna idag. urk..men men..kul ska det bli i alla fall, 1 timmas funktionell träning som är toppen och sen blir det 1 timmas aerobic och efter det ska jag faktiskt ut och gå en runda, vem vill sitta inne när det är sommar ?! inte jag i alla fall :)


förra året när jag och frida lapade sol på bryggan :)

later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0