s s s s s

denna dagen får än så länge 5 solar av 5 möjliga ! :)

vaknade runt 6 tiden och låg i sängen och drog mig lite innan jag fick ett ryck vid sju tiden och skuttade upp och städade lägenheten lite snabbt. när man verkligen känner för att städa går det ju jätte smidigt! där efter ringde jag johan och drog upp honom på en morgonpromenad, nu mera är jag hans personliga promenadtränare..hehe..vi var ute i morgonsolen i nästan en och en halv timma , morgonen är absolut den bästa tiden på dagen att promenera :) ljuvligt ! där efter blev det 1 timmas träning. grymt svettigt och jobbigt precis som igår men ack så skönt !

nöjd med morgonens prestationer gick  jag hem och la mig en sväng i brassestolen och lapade sol, sen blev det lite shopping med Anna , det blev strumpbyxor, rosé och ett halsband.... svårt att gissa vad jag ska göra ikväll va ? ;)

nu kom jag precis hem efter en öl och grillspett på en uteservering med Frida..Mitt rosé ligger i kylen och jag hoppas kvällen blir lika fantastisk som dagen :) ett litet i-landsproblem bara..ska man vara barbent under klänningen, ha svarta strumpbyxor eller hudfärgade? oj oj...va livet är jobbigt ibland ;) antar att det kommer ta typ 2 timmar och ett antal klädbyten med innan jag har funderat ut hur det ska bli...ibland önskar man att man vore kille !

nu ska jag vila magen lite innan jag hoppar in i duschen jag är proppmätt !

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0