stor som en biff, lätt som en plätt

Frida räddade min trissta regniga måndag. en av hennes kunder som hon skulle klippa kom inte idag så hon fick en extra lång lunch som hon spenderade med mig :) jag höll mig dock till mitt löfte och tog en kaffe i stället för något flåtigt smarrigt på fiket ! där efter blev det lite ärenden på stan.

köpte bland annat ett proteintillskott som jag ska ta efter varjeträning, nu ska jag bli BIFF..skämt o sido..jag har ju mått illa ganska ofta efter mina träningspass på senaste och smälla i sig en middag sent på kvällen har inte riktigt kännts som en bra melodi. så jag stapplade in i Hälsokostaffären och för att få maximal återhämtning för musklerna ( som faktiskt finns där  någon stanns under lite annat smått och gott ) så föreslog dom en stor burk med Triple protein. pulver som man blandar med vatten och häller i sig, smidigt värre :) gottegris som jag är valde jag chokladsmak. ska snart skåla och hälla i mig min lilla drink.

har precis varit och tränat 1 timmas pump och 1 timmas bosu..idag var det lite mentalt jobbigt eftersom jag var så satans trött sen lördagens bravader så jag var inte på topphumör ( och kunde inte släppa tanken på hur alkohol försämrar kroppen) men jag tog mig igenom dom båda passen. när jag gick hem var jag inte helt nöjd eftersom jag inte kände den där riktiga träningsglädjen idag och för att allt kändes pisstungt, tror faktiskt typ 50% sitter i huvudet när man tränar och hänger inte det med så orkar man typ inte lika mycket. men när jag då var på väg hem så tänkte jag på när jag började träna på lokomotion från första början, då orkade jag ''bara'' träna 1 timmas bosu sen var jag helt DÖD ! sen efter ett tag så blev det 30 minuters pump och 1 timmas bosu och nu klarar jag alltså 1 timmas pump och 1 timmas bosu och med mycket tyngre vikter dessutom, det är ju alltid nåt :)

nu är det hög tid att hälla i sig proteindrinken !! hoppas den är god, jag är lite skeptisk...skål



over and out


~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0