vad mer kan man önska

jösses så trött jag är ! gårdagens festligheter var kalas..vi började med fördrink på Stars and stripes sen bar det hem till Angelina för att pimpla rose och käka upp 3 chipspåsar (!) jag och Frida är riktigta gottegrisar.. när chipsen och drickat var slut traskade vi till Harrys och dansade loss och gjorde allt som hör en utgång till :) det bästa av allt är att jag fick i mig precis perfekt med dryck, var på toppenhumör och inga minnesluckor idag inte..

av någon konstig anledning hamnade vi sedan hemma i min soffa, jag Sophie och Frida. vi pimplade tro det eller ej INTE några drinkar på vår efterfest utan jag bjöd i stället mina vänner på Resorb :) vuxenpoäng !! vi satt och tjötade till kl halv 6 i morse då jag kom på att jag kanske borde sova eftersom jag skulle på barnkalas idag..oooops ! halv nio skuttade jag upp igen pigg och glad ( tackar Resorben för det ) och väckte mina gäster som kanske inte blev lika nöjda..hehe..3 timmars sömn är inte mycket att hänga i granen...

barnkalas blev det ute på Sturkö för Hilma och Agnes som fyllde 1 år nu i veckan som gick ! min present till dom små sockertopparna blev en pool, så nu ska det badas ute i trädgården så det står härliga till..plask plask ! blev bjuden på massa gottigheter bland annat tårta :) mums..sen fortsatte jag med mer gottigheter när jag kom in till stan igen, jag och Frida tog med oss våran huvudvärk ( resorb hjälper tyvärr inte mot för lite sömn och barnskrik hehe ) och käkade falafeltallrik och sen var huvudvärken som bortblåst :) därefter blev det en sväng i kvälls solen på Stars and Stripes uteservering där vi träffade många känningar. nu sitter jag här i soffan, helt slut som artist och undrar hur jag kommer känna mig i morgon! urk...men men det kommer vara värt ALLT för helgen var toppen. den bästa på länge !

sist men absolut inte minst: GRATTIS SVERIGE !
synd bara att vi inte firar lika friskt som normännen..fast jag firade tillräkligt i natt ändå så det kanske är lika bra..hehe



over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0