vilken vändning

Efter 4 dagars sol, ledighet med god mat, dryck, och trevligt sällskap så tog nu livet en riktig vändning !

jobb i ottan och jag var ju inte den piggaste på denna jord efter 3 timmars sömn i lördags natt ( eller söndags morse rättare sagt) som tur var så varade jobbpasset bara 5 timmar så jag överlevde. nu sitter jag hemma och alla andra är på jobbet så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra..hade ju inte varit fel att dra täcket över huvudet och sova bort denna dagen..hehe...strikt kost och hårdträning är det som gäller nu med. lägger i en sista växel innan midsommar. inga glassar, inget vin och annat skräp. sånt fick jag nog av i helgen :)

så nu har jag gått från livets goda dagar till en seg regnig måndag ! men jag ska nog överleva detta med :)


later

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0