40 grader

idag bjods det pa 40 grader i skuggan! lovely. och om 2 dagar ska man till 40 grader kallare hehe..jag hoppas pa plus grader i alla fall. idag ska jag inte beklaga mig over min angest. inget kul for er att hora anda ju ! :)

jag borjade dagen med frukostbuffe for 30 kr ! jag blev matt som en platt och har inte orkat ata natt pa hela dagen..frukost buffe is the shit :) mums ... efter beachen tog jag taxi till Patong beach ( jag var har forra veckan eller nat ) , gillar val inte stallet jatte mycket, stranden suger men har finns shopping och jag ska strax bege mig till ett shoppingcenter och se vad dom har att erbjuda :)

nu ar det nagra jakla indier har inne som kacklar hogt som fasen sa jag orkar inte ens tanka..fyy fan vad storiga !!
blir inget mer bloggande nu..maste har i fran! usch for indier.......morr !!


sorry

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0