all good things come to an end

hej igen bloggen :) fick lite angest innan over vad jag skrev har pa bloggen, att angesten ar total over att aka hem..kanner mig sjalvisk mot er dar hemma att skriva sa ! klart ni ar saknade och det kommer bli kul att ses igen men detta aventyret jag har varit ute pa har verkligen varit det basta i hela mitt liv och jag vill itne att det ska ta slut. resa sjalv ar sa underbart och galet kul att det inte gar att beskriva med ord och jag ar sa fruktansvart glad att jag har gjort det och klarat av det ! nu lider det dock mot sitt slut och jag kanner mig lite nervos over att komma tillbaka till verkligheten och vardagen..har ingen aning om hur jag kommer reagera, sist jag kom hem fran en lite langre resa grat jag i 2 dagar....na nu ska jag sluta gnalla. an sa lange har jag 2 och en halv vecka kvar pa aventyret att overleva och leva livet :)

idag har jag varit med om 2 helt sjuka saker...varlden ar verkligen liten. nar jag lag pa stranden idag och solade horde jag en glad stamma saga mitt namn, VIKTOR FLADVAD som jag och anna larde kanna har sist vi var pa phi phi. han ar ocksa har nu och fick syn pa mig pa stranden! han hade ingen aning om att jag var har just nu! skit kul att ses igen verkligen :) vi har varit ute och kakat mat ikvall och druckit lite vin! tidigare idag gick jag upp tipp view point, typ 30 minuter upp pa ett berg, jag som inte har tranat eller rort en fena pa ca 4 manader holl ju pa att do! men jag tog mig upp till toppen ( som ni sag pa forra bilden jag la upp innan ) och i morgon vet jag nagon som kommer ha traningsverk! aj aj...i alla fall, nar jag sedan skulle ta mig ner for berget stannade en kille fran kanada mig och fragade om jag har hoppat fallskarm i australien i ar...och visst har jag det , och det visade sig att han var i samma plan som mig upp i luften, nar han val sa et sa kande jag i gen honom. helt sjukt att forst se honom i australien pa vag upp i luften och nu pa vag upp mot toppen av ett berg..!

efter min svettiga bergsklattring gjorde jag nagot mindre kul.jag tog farval av mina finnlandska vanner ! snyft..dom drar i morgon och har tjatat pa mig att folja med men jag har lite andra planer nu sa idag var troligtvis sista gangen jag sag dom, ever :( kommer sakna massa !! vi har verkligen varit som en liten familj sedan vi sags forsta dagen pa bali vid poolen! dom ar bast!

nu ar klockan halv tolv och jag ska krypa till sangs och lasa lite twilight!

nattis



~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0