bed time next

jaha..då var barnprogramen slut och jag ska gå och lägga mig eftersom jag ska upp vid 4 tiden i morgon..nu ska man börja knega igen. har inte varit på jobbet sen 5 november...det känns ju lite si så där..uniformen sitter ju inte riktigt som den ska heller, kjolen lär spricka i morgon så man kanske ska ta med en kjol i väskan som reserv eller nål och tråd..haha ! och undra om jag ens kommer ihåg vad det är jag ska göra på jobbet.. aja en av mina favorit lokisar är det i alla fall som ska köra, Glenn får äran att ha min premiärtur så jag litar på att han kör som han ska så vi är i tid. sen ska jag ha min kära kollega Marie med mig i morgon oxå som ska hålla ett vakande öga över mig i fall det krisar på nåt sätt.så detta ska nog gå bra...eheee...tvekar..men men...



alltid på tå när uniformen är på... ;)


bäst att sova nu. har ju bara 2 timmars sömn i kroppen sen föregående natt....jösses!


over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0