bloggeliblogg

oj så dåligt det har uppdaterats här nu sen jag kom hem. jag har fullt upp att anpassa mig till att komma in i vardagen, plus att min dator är segare än segast. ska köpa ny nu så fort jag bara kan !

det har inte hänt så värst mycket dessa dagar.jobbet har gått som en dans. så jäkla kul att jobba när man träffar sina kollegor som kramas och hälsar mig välkommen hem och vill höra om mina äventry jag har varit ute på! :)
födelsedag var det igår och har nog aldrig fått så många grattisönskningar som i år..man kanske borde åka bort lite oftare för då uppskattas man verkligen när man väl kommer hem ..hehe...i morgon bär det av mot vetlanda för födelsedags och påskfirande :) wiihooo....slipper förresten att åka tåg hem denna gången. en kollega ska upp till Skara i morgon så jag får lift till smålandskaskogarna..perfekt!

idag är det en vecka sedan jag började min hemresa.det har gått sjukt snabbt. funderar på att krypa in i ett solarie och få lite värme och så man behåller färgen, antingen idag eller i morgon..få se om jag orkar! hade ju varit skönt med värmen, jag fryser konstant. jag visste att jag skulle frysa men jag trodde att jag skulle anpassa mig efter någon dag men icke!om dagarna går jag fullt påklädd med dunjacka och extra strumpor plus full mundering när jag kryper till sängs om kvällarna! burr..och idag har vi inte ens nån sol...aja..vi går i alla fall mot ljusare tider! :) nä nu ska jag slänga av mig uniformen ( har jobbat 4.30-8.30) och hoppa in och ta den hetaste duschen !! ge mig värme !!!

later


kan inte ens lägga in bilder i datorn så seeeg är den, och jag som har massa kvar
att visa från resan. ny dator.nu är det som gäller! här hittade jag i alla fall en liten mingelbild
från helgen som jag bjuder på ! :) mange jag och samuel

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0