fredagsmys

min fredagskänsla lyser med sin frånvaro trots att det har varit ledighet, solsken, lunch på stan, shopping och ikväll vankas det middag och ett glas rött pa harrys med Frida...aja...jag kommer nog snart in i mina rutiner och lär mig veckans alla dagar. i 5 manader har jag ju haft fredag VARJE dag ..hehe... dagen har i alla fall varit toppen och jag har till och med fått tilbaka min resväska :) tjohooo....nu ar det bara att boka tid i tvättstugan..ååhh så kul...hehe...skönt att ha den hemma i säkert förvar i alla fall.

nu ska jag göra mig fin inför kvällens aktiviteter... jag ska träffa FRIDA igen !! wiihoo !! det har varit många kära återseenden på stan idag men henne har jag inte träffat än..men nu ar det bara en timma kvar :)


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0